Schoooool

Nu ska jag snart bege mig till skolan och ha min första mattelektion på ett år, it sucks. Känner inte alls för att ha matte just nu. Men jag ska bannemig kämpa, ska få ett G iår utan att behöva göra kompletteringar.
Tänkte att jag kunde passa på att berätta lite om min helg, som har känts som den har varit i evighet. Kan säga först att jag har umgåtts med fina Lovisa varenda dag hehe. I fredags så hade jag min middag, och sedan gick vi till ett ställe som heter Grindstugan där Amanda jobbar, hon kunde inte komma så vi tänkte vi kunde dra dit och hälsa på. Fick en bakelse med ett litet ljus så, och de sjöng för mig. Lördag så hade jag kalas på dagen, blev god mat osv... Efter kalaset stack jag direkt till Lovisa för att spendera en kvällen där & natten. Filmkväll med trevliga människor. Jag och Lovisa pratade heeeela natten, vi gick och la oss klockan 5. Kan säga att vi var trötta dagen efter. I söndags så vaknade jag upp hos Lovisan och sedan skulle jag sticka till Fredrik, vi hade det mys och kollade film. IGÅR så skulle jag egentligen ha skola.. Men nej, vet ni? Den enda lektion jag hade var inställd, woho. Ingen skola, så jag och rebecca stack först till stan och lite senare stack vi till Lovisa, och var med henne och lina en stundis. Vi lagade mat och annat mysigt. Därefter sprang vi som galningar till bussen för att hinna in till staden, fika med massvis med tjejer(kände knappt hälften), men det var trevligt ändå.
Nu har jag förkortat min helg i en ful text, hoppas det går att läsa hehe.
CIAO time for school.
Min fina kusin Isabell, som jag fotade i lördags.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den helgen var fin! Puss på dig

2011-09-04 @ 13:53:27
URL: http://majalovisa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0