Start over

Hej på er, har fått lite klagomål att jag inte bloggar längre(inte lika mycket. Jag ber om ursäkt, men har inte haft någon blogglust direkt, men ska försöka igen!!! Säg gärna vad ni vill se mer av i bloggen osv.. Då blir jag mer peppad.
Kan ju berätta hur min sommar har varit eftersom jag knappt bloggat. Jag har varit ute och rest till turkiet och firat 2 år med min pojkvän, umgåtts med vänner, solat och badat med mera. Har haft en jättebra sommar, men den har gått alldeles för fort. Börjar skolan om en vecka!!! Helt sjukt. Och jag fyller 18 år om 2 veckor, crazy.
Men jag ser faktiskt fram emot skolan eftersom då får man träffa alla, och det längtar jag till. Enda jag inte längtar till är plugget, jag kommer ha ett hårt år det vet jag, fy.

När börjar ni?

Här kommer en del bilder från min sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0