Last days


daniel&evelina

fredrik&jag.


Lite sönderbränd(här har jag försökt sminka över allt rött, mina ögon är svullna)


Senaste dagarna har spenderats med vänner & pojkvän. Har grillat, solat (inte badat, inte än), och tagit en runda på stan. Har dessutom hittat 2 fina saker, en jättefin stickad tröja och en bustier liknande grej! Kan visa imorgon eller så. Är mycket nöjd :) Hoppas ni också har haft fina dagar nu! Det sägs att de dåliga vädret kommer igen... hoppas inte så!

Men nu ska jag nana, pussis!

Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Låter härligt! Synd att det ska bli dåligt väder igen, jag har jobbat inomhus hela dagarna så jag har inte kommit ut i det fina vädret särskilt mycket alls... Bara någon timme på kvällen, mer har jag inte hunnit. Skitsynd!

2011-07-01 @ 20:29:32
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Jeffa

söta :)

2011-07-06 @ 20:00:28
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0