imorgon bär det av till....

STOCKHOLM. Ska på klassresa imorgon, väldigt nice! Förutom att jag missar min systers student, jättetråkigt och dålig tajming menmen.. Jag hoppas det blir kul och inte alltför mycket skoluppgifter(som våra lärare kommer tvinga oss till, till exempel gå till riksdagen). Hoppas jag hittar några fynd eller fina grejer.. Känner att jag har tur med att hitta fynd nu för tiden, som mina skor och shorts. För 210 kr har jag fått två par skor plus 3 shorts...Kan knappt tro det, de är nästan stöld! hehe. Sick.
Men nu måste jag bestämma mig för vad för plagg jag ska ta med mig till sthlm... Det ska ju bli 20 grader, WOHO.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack bruden : ) har sommarkänslan flyttat in hos dej ännu ?

2011-06-03 @ 01:44:00
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0