I got my lipstick on lala

Kom precis hem från staden. Fick med mig något riktigt fint, som jag ska visa er senare eller om en stundis. Riktigt kap!! Fick dessutom med mig hem 2 st pringles chips hehe, de har nämligen öppnat en ÖOB inne i nordstan. Man kunde köpa 2 stycken för 10 kr, hur billigt?! Ingeting, så dessa två burkar me chips fick följa mig hem(tjock).
Idag invigde jag mitt nya läppstift som jag fick av min fina vän Lina i Födelsedagspresent, mycket fint. Jag kan bara säga att jag älskar nu när hösten börjar komma, stora halsdukar virade runt halsen och huvudet, så mys.

Kommentarer
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

så fin!

2011-09-11 @ 17:54:04
URL: http://fotokusera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0